متن دلخواه شما
سلامت
جمعه 18 فروردين 1396 ساعت 20:25 | بازدید : 108 | نوشته ‌شده به دست sibesalamati | ( نظرات )

در این مطلب درباره خودارضايی در بارداری ، خودارضایی در دوران قاعدگی و خودارضايی در بارداری گرداوری شد

خودارضايی در بارداری ، خودارضایی در دوران قاعدگی

 

خودارضايی در بارداری

سوال بارداری: 21 سال دارم و پنج سال است ازدواج كرده ام. از بچگی خودارضايی می كردم و به تازگی متوجه شدم باردارم و در اين مدت يكی دو بار خود ارضايی داشته ام. مشكلی برای جنين پیش نمی آید؟

پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان
هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار است خطرناک است و باعث انقباضات رحمی شده و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنینرا افزایش می دهد. در مورد شما نیز همین طور است و بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از ادامه این کار خودداری کنید. ضمن این که ادامه این عمل انرژی شما را هم کاهش می دهد.

 

سوال مخاطب : همسرم زود انزالی داره و در رابطه مون من هر از چند ماهی به ندرت به ارگاسم می رسم، این آزاردهنده است. الانم برا بچه دومم حاملم، بعضی وقتا اقدام به خودارضایی می کنم و آروم می شم. این خود ارضایی تو این دوران بده؟
پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان
هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار است خطرناک است و باعث انقباضات رحمی شده  و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنین را افزایش می دهد. در مورد شما نیز همین طور است و بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از ادامه این کار خودداری کنید. ضمن این که ادامه این عمل انرژی شما را هم کاهش می دهد.

 

سوال مخاطب : دومین شکم حامله هستم و در سونوگرافی بچه من پسر تشخیص داده شده است مدت چند هفته است تمایلات جنسی من افزایش یافته است و دست به خود ارضایی می زنم دوستانم به من گفتند بچه ات احتمالا دو جنسی است ؟
پاسخ دکتر
خودارضایی یا استمنا در حاملگی امری طبیعی است به خصوص در هفته های اول و هفته های اخر حاملگی مردان به دلیل احتمال سقط جنین از مقاربت  خود داری می کنند به خصوص  زمانی که جنین پسر باشد
صرف خود ارضایی در حاملگی دال بر دو جنسی بودن جنین یا اینکه جنین در اینده  دو جنسی  یا هر مافردودیت بشود  نیست و هیچ مدرک علمی دال  بر تائید این مسله تاکنون دیده نشده است و حرف دوستان شما هیچ پایه و اساس علمی ندارد

 

سوال مخاطب : 24 سال دارم و این اولین بارداری من است . الان هفته نهم بارداری هستم. متاسفانه من به مرض بد استمنا دچار هستم و در دوران بارداری میل جنسی من به شدت زیاد شده است. آیا انجام این کار روزی یک بار خطرناک است ؟

پاسخ از سیما ایران زاده، کارشناس مامایی

دوست عزیز اگر لکه بینی ندارید می توانید نزدیکی با همسرتان داشته باشید. اما توصیه می کنم از خودارضایی امتناع کنید و با همسرتان نزدیکی داشته باشید چرا که ممکن است خطراتی را برایتان به دنبال داشته باشد.

پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان
هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار است خطرناک است و باعث انقباضات رحمی شده و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنین را افزایش می دهد. در مورد شما نیز همین طور است و بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از ادامه این کار خودداری کنید. ضمن این که ادامه این عمل انرژی شما را هم کاهش می دهد.

 

سوال مخاطب : آیا خودارضایی در هفته ۲۱بارداری خطری دارد برای جنین؟ اگر دارد چه خطراتی؟

پاسخ دکتر نسرین نصیرزاده، متخصص زنان و زایمان
هر دستکاری و تحریک دستگاه تناسلی در زمانی که مادر باردار است خطرناک است و باعث انقباضات رحمی شده و در نتیجه احتمال زایمان زودرس و سقط جنین را افزایش می دهد. در مورد شما نیز همین طور است و بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از ادامه این کار خودداری کنید. ضمن این که ادامه این عمل انرژی شما را هم کاهش می دهد.

 

سوال مخاطب : 21 ساله هستم. هفته 18 بارداری ام. فرزند اولمه. من قبل از بارداری از راه دخول ارضا نمی شدم. الانم همین طورم و این موضوع خیلی از لحاظ روحی روم فشار می آره. آیا خودارضایی مشکلی ایجاد می کنه؟

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی
دفعات زیاد ارگاسم چه در اثر تماس جنسی و جه در اثر خودارضایی باشد، می تواند باعث زایمان زودرس شود. اگر دفعات آن زیاد نباشد مشکلی برای بارداری ایجاد نمی کند اما بهتر است از راه های نرمال تماس جنسی و ارضا شدن استفاده کنید.

 

 

خودارضایی در دوران قاعدگی

سوال مخاطب: سلام مي خواستم بپرسم زمان پريودى ارضا شدن مشكلى به وجود نمي آورد؟

پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی
دوست عزیز خود ارضا شدن که در دوران قاعدگی مشکلی ایجاد نمی کند ولی در طول دوران پریود رابطه واژینال بهداشتی نیست.

 

سوال مخاطب : سلام من دختر مجردی هستم امروز با اینکه روز سوم پریودیم بود خود ارضایی کردم..خواستم بدونم چ عوارضی داره؟
ایا باعث میشه عفونت کنم؟
پاسخ
اگر از طریق دستگاه تناسلی خارجی به ارگاسم رسیدید .نه مشکلی ایجاد نمی کنه .باعث عفونت نمیشه .

ولی در دوران پریود بهتره این کار رو انجام ندید .چون دهانه رحم بازه ودستگاه تناسلی به خاطر وجود خون بیشتر مستعد عفونته .

اگر هم به خاطر هیجانات ناشی از خ ا به پرده شما آسیب برسه متوجه نمیشید .

 

سوال: در زمان حیض آیا زن می تواند با کمک شوهر خود (با دست) و بدون دخول از جهت جنسی ارضا شود؟

پاسخ حجت الاسلام یوسف وند

مقاربت و نزديكي جنسي در ايام عادت ماهانه بانوان حرام است. زن و شوهر نمي توانند جماع (از جلو) داشته باشند برخی از مراجع قائل به وجوب پرداخت کفاره برای نزدیکی در ایام حیض هستند. تا خانم از حیض پاک نشده است، رابطه جنسی با شوهر بر هر دو حرام است. البته سوال دیگری شاید مطرح شود که اگر خانم از حیض پاک شد اما هنوز غسل حیض نکرده آیا می تواند نزدیکی کند، اکثر مراجع فرموده اند می تواند هر چند بهتر است غسل کند.

ساير استمتاعات در دوران پریودی جايز است يعني زوجين مي توانند رابطه عاشقانه بدون دخول داشته باشند. و اگر مني خارج شود بايد احكام شخص جنب را رعايت نمايند و غسل جنابت كنند.  بنابراين ملاعبه و تحریک کردن با دست و ماساژ اعضای تناسلی همسر به قصد خروج منی و ارگاسم اشکالی ندارند. البته كاميابي از ناف تا زانوي زن كراهت دارد، مگر آنكه از روي لباس باشد.

زوجين نبايد در اين ايام بكلي از هم فاصله بگيرند بلكه بايد نيازهاي جنسي و روحي هم را ارضاء كنند رعایت چنین دقتهایی همراه با برطرف کردن نیازهای جنسی همسر مستحب می باشد، بنابراین در صورت نياز، طرفين مي توانند با نوازش عاشقانه آنهم بدون دخول یکدیگر را به حالت اوج لذت جنسي برسانند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 10 فروردين 1396 ساعت 11:55 | بازدید : 159 | نوشته ‌شده به دست sibesalamati | ( نظرات )

در این مطلب چاق شدن صورت در طب سنتی ، چاقی صورت با نسخه گیاهی و چاق شدن صورت با طب سنتی آماده شده

چاق شدن صورت در طب سنتی ، چاقی صورت با نسخه گیاهی

 

چاق شدن صورت با طب سنتی

*شیربادام روزی یک لیوان بمدت۴۰روز(شیر بادام:چند بادام را مغز کرده در آب در حال جوش بریزید تا پوستش راحتر کنده شود بعد از آب در آورده وبعد از اینکه خنک شد تر مخلوط کن ریخته با کمی عسل ومقداری آب کامل که مخلوط شد نوش جان کنید)

*خوردن سوپ حلیم باروغن زیتون

*انگور

*شیربرنج

*شیره انگور و ارده

*استفاده از مواد نشاسته ای و خوردن نان خامه ای روی غذای چرب .

*استعمال عطرهای موافق

*خوردن غذاهائی که از آن خون صالح تولید می شود از قبیل خوردن یونجه با شکر و مداومت با آن

*خوردن گوشت بره بریان کرده و حلیم و نخود آب گوشت کبک و مرغ و گوشت بزغال شیر ماست دوغ تازه نان و انگور سفید ( انگور را روی غذای گوشتی چرب نخورند ناشتا میل کنند )

*استحمام یکروز در میان ، بدن را چاق و گوشت تازه می رویاند و رافع بلغم و صفرا هم می باشد و با معده خالی و پر هم حمام رفتن مضر است بایستی اندک چیزی در معده باشد و از آب سرد خارج شدن درد بدن را زایل و اعصاب را هم تقویت می کند .

*پنیر با مغز گردو بدن را فربه و پوست را لطیف و نرم و معده را تقویت می نماید .

*چهار عمل است که قلب را شادمان  و جسم را فربه می سازد : الف – استشمام  بوی خوش  ب- پوشیدن لباس نو نرم از کتان در زمستان و در تابستان کتان شسته شده   ج- نوشیدن عسل که معده را سبک می سازد و به پوست بدن و قلب شادابی می بخشد   د- خوردن خربزه شیرین بشرط این که در آن روز از خوردن نمک خودداری کنید .

*برگ شنبلیله با آرد گندم و شکر و عسل جهت فربهی بدن مفید است .

*انجیر کثیر الغذا تر از سایر میوه ها است لطیف ، محلل و فربه کننده بدن خصوصا چهل روز صبح ناشتا با قدری بادیان رومی مصرف شود .مجاری غذا را گشاد و بدن را اق و فربه می سازد و هم چنین بادام با مغز پسته و شیر خورده شود جهت بدنهای ضعیف بسیار مفید است .

*زنیان با بادیان رومی ۱۵ گرم از هر دو در ۴۱۲ گرم شیر و ۳۵ گرم قند باعث افراط فربهی است .

*گوسفند در طبیعیت گرم و تر خواص یکساله و دوساله آن که فربه باشد . خصوصا گوشت گردن و شانه و اطراف آن از سایر اعضا سریع الهضم تر و کثیر الغذا تر و مولد خون و مقوی و فربه کننده می باشد و بهتر از همه اعضا داخلی  گوسفند از قبیل : دل جگر و قلوه ، خوش گوسفند ، سیرابی ، شیردان ، است که مقوی دل کبد معده و کلیه ها است و خوردن گوشت مخلوط با سرکه و عسل که مداومت بر خوردن آن و غذا فقط  منحصر به همین باشد خیلی مقوی و فربه کننده بدن است و مانع غشی و رافع طپش قلب و لاغری است و هم چنین تخم مرغ با اندک کندر و انزروت جهت چاقی بی نظیر است .

 

چاقی صورت با خیار و گلابی

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

حسن ضیایی درباره رفع لاغری صورت بعد از رژیم‌های لاغری, اظهار داشت: لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد و خیلی از افراد با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌کنند.

به گفته وی لاغری صورت باعث کاسته شدن از جذابیت چهره و حتی بزرگتر نشان دادن بینی در صورت می‌شود که چندان خوشایند نیست.

این محقق طب اسلامی افزود: بدیهی است که با تغییر در رژیم غذایی کل وزن بدن تغییر می‌کند, البته راههای زیادی وجود دارد که بتوان صورت افراد را بعد از رژیم لاغری کمی‌ پُرتر جلوه داد.

ضیایی گفت: بهترین و موثرترین و نتیجه بخش ترین راه چاق شدن صورت افزایش آب میان بافتی سلول‌های صورت است. ماسک خیار می‌تواند به چاق شدن صورت کمک کند.

وی عنوان کرد: خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد.

این محقق طب اسلامی بیان کرد: برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. به این ترتیب می‌توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پُرتر شدن صورت‌تان کمک کرد. با انجام و تکرار این عمل هم صورتتان پُر تر وچاق تر خواهد شد هم پوست صورتتان شادابی و طروات بسیار خوبی خواهد گرفت

 

تاثیر آلوئه ورا بر چاقی صورت

استفاده موضعی آلوئه ورا و مالیدن مستقیم ژل آلوئه ورا به گونه ها و پوست، با حرکات چرخشی و آرام می تواند بسیار موثر باشد. این کار را بطور جدی نیم تا یک ساعت قبل از حمام  و هر روز انجام دهید.
می توانید بطور متناوب هر روز صبح یک لیوان(250 سی سی) آب آلوئه ورا را برای گرفتن نتیجه مطلوب بیاشامید. سعی کنید آب آلوئه ورا راا خودتان تهیه کنید یا از انواع معتبر موجود در بازار استفاده کنید.
آلوئه ورا التهاب را کاهش داده و قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

 

عرقیات چاق کننده صورت

عرق یونجه موجب افزایش اشتهای فرد می‌شود، عرق یونجه هم تاثیر مثبتی در چاقی صورت دارد.

عرق شنبلیله ، برگ چنار ، شلتوک هم باعث چاقی بدن میشوند

خانم‌ها توجه کنند:

مصرف عرق رازیانه برای روزی نصف الی یک استکان به شکل مستمر باعث چاقی صورت شما می‌شود. از دیگر خواص آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. خوش فرم شدن اندام خانم‌ها
۲. اثر روی زیبایی خانم‌ها
۳۳. تاثیر بر درد ماهانه

به علت مملو بودن رازیانه از هورمون زنانه (استروژن) مصرف آن هیچگونه به آقایان توصیه نمی‌شود.

 

چاق شدن صورت با عسل

عسل به روشهای متعددی می تواند به پوست کمک کند. زمانی که موضعی استفاده می شود، عسل بعنوان جاذب رطوبت عمل کرده و رطوبت محیط را به دام انداخته و جذب پوست می کند. در نتیجه پوست سالم تر و چاقتر به نظر می آید. آنتی اکسیدان های موجود در آن می توانند پوست را در برابر مواد آسیب رسان و باکتری ها محافظت کنند.

یکی از ساده ترین روشها برای استفاده از عسل، به کار بردن ماسک های طبیعی و ارگانیک حاوی عسل می باشد. این ماسک های طبیعی و خانگی می توانند بسیار موثر باشند اگر علاوه بر عسل حاوی سر شیر یا ماست نیز باشند.

راه دیگر استفاده از عسل، مصرف روزانه 1 قاشق غذاخوری از آن می باشد.

شما می توانید خودتان ماسک های خانگی با عسل بسازید.

قاشق چایخوری عسل را با 1 قاشق غذاخوری پاپایا یا انبه هندی مخلوط کنید. این ماسک را روی صورت مالیده و بگذارید تا 10 دقیقه  بماند. سپس با آب ولرم شستشو دهید.

دیگر روش درمان با عسل این است که می توانید آن را در وعده صبحانه خود بگنجانید. یک فنجان شیر، 1 قاشق چایخوری کره نرم شده، 1 قاشق چایخوری عسل، 2 قاشق چایخوری پنیر ریز شده و یک قاشق غذاخوری جو دوسر  را با هم مخلوط کنید . و این ترکیب را در هنگام صبح همراه با یک لیوان آب پرتقال میل کنید.

شیر و دیگر محصولات لبنی پوست را آبرسانی کرده و قرمزی و آسیب های پوستی را تسکین می دهند، بنابراین ظاهر پوست را اصلاح می کنند.
جو دوسر می تواند خشکی و آسیب پوست را بهبود بخشد.

ویتامین C موجود در آب پرتقال می تواند از چین و چروک جلوگیری کرده و پوست شما را جوانتر سازد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آخرین عناوین مطالب